tombole online
ALTE ARTICOLE  /   Blog  /   februarie 3, 2020   /   Radu

Tombole în România – Tot ce ai nevoie să știi despre ele

Tombolele sunt cea mai ușoară modalitate de a câștiga premii fără să îți bați prea tare capul. Concursurile de tip tombolă au fost create pentru a maximiza vizibilitatea unui brand în rândul consumatorilor, tu te alegi cu o grămadă de premii, ei se aleg cu mai mult trafic.

În primul rând trebuie să înțelegem faptul că tombolele sunt, în sinea lor, jocuri de noroc la bază. Tombola este acel joc de noroc prin care ți se atribuie câștiguri materiale, de cele mai multe ori sub formă de bani, dar nu numai (servicii, oferte, reduceri etc.), iar câștigătorii trebuie să fie obligatoriu ales aleatoriu, fără să parcurgă anumite probe.

bilet tombola online

Tipuri de tombolă

Tombola cu taxă de participare

Tombolele ce presupun o taxă de participare înainte de a avea efectiv o șansă de câștig sunt probabil cele mai cunoscute, dar nu neapărat cele mai apreciate de către consumatori. Un exemplu bun de tombolă ce presupune taxă de participare sunt concursurile organizate de firmele producătoare de chips-uri care atașează pe punga produsului un cod pe care îl pot introduce pe site-ul companiei, astfel intră în concurs.

Astfel putem identifica faptul că și aceste tombole cu taxă de participare pot fi moderate în diverse moduri. Unele companii aleg ca această taxă de participare să fie sub forma achiziționării produsului dorit de aceasta (vezi exemplul de mai sus). Alte firme pot decide să perceapă o taxă fixă (spre exemplu plătești 10 RON și ai șansa de a câștiga o vacanță în Maldives)

Un exemplu concret îl constă campania condusă de Coca Cola, Coke Scan. În ce a presupus campania? Ei bine pe etichetelor produselor Coca Cola au fost inserate coduri pe care le puteai scana printr-o aplicație dedicată, în urma scanării primeai un playlist/o melodie dar și șansa de a câștiga diverse premii (radiouri, mini-frigidere, croaziere). Iată cum, în acest exemplu, taxa de participare este achiziționarea unei sticle de Coca Cola.

Tombola fără taxă de participare

Acest tip de tombole este probabil preferatul tuturor consumatorilor. Aceste tombole se desfășoară aproape în mod exclusiv în mediul online, fie prin rețelele de socializare (FaceBook, Twitter, Instagram), fie prin site-urile efective ale companiilor.

Spre exemplu, o companie producătoare de pantofi sport poate crea o tombola online pe FaceBook prin care să ofere utilizatorilor 5 perechi gratuite prin tragere la sorți. De regulă, aceste concursuri create pe rețelele de socializare vor avea câteva cerințe de bază pentru a putea intra în cursa pentru premii (like la pagina X, dă tag unui prieten, dă share pozei etc.), astfel pot crea un nivel ridicat de engagement în rândul clienților care urmăresc pagina pe FaceBook

Tombola online – De ce sunt utilizate atât de des

Tombola online este unealta perfectă pentru a construi o comunitate

În genere, un brand se folosește de tombole pentru a genera mai multe like-uri paginii, ei se aleg cu mai mult trafic pe pagina lor, tu te alegi cu un premiu atrăgător. Cu un simplu concurs pe Facebook care poate avea ca și cerințe să dai like paginii, să dai tag unui prieten în comentarii și să dai share postării, poți crește vizibilitatea unei pagini destul de rapid. Noi am observat pagini cu 50 de like-uri să ajungă pâna la 1000 după un concurs de genul. Totodată trebuie precizat faptul că un astfel de concurs, cu premii reale și șanse aleatorice de câștig, dezvoltă în fanii paginii respective un sentiment de încredere, vor să audă mai multe despre ce are firma de spus, vor să fie cât mai activi pe pagina etc.

Tombelele permit interacționarea cu audiența

Pe lângă faptul că acest tip de concursuri pot ridica numărul fizic de pesoane care interacționează cu brand-ul pe care îl urmărești, o tombolă online poate garanta o conexiune mai puternică între brand și audiență. O promoție de tipul UGC (user-generated content), precum un concurs de fotografiere sau video este doar un exemplu ce poate ridica interacțiunea cu audiența. Acest tip de concursuri accesează instinctul omului de a concura, de a dori să câștige. Oricine dintre noi care a participat la o astfel de tombolă, cunoaște cât de bine se simte să te afli într-o competiție.

Tombola online este o sursă bună de colectare a datelor

Am vorbit despre cum tombolele sunt o unealtă bună pentru a crește interacțiunea cu audiența unui brand și cum poate genera mai mult trafic pe pagină. Acum ne putem lega și de faptul că, prin aceste tombole, firmele pot colecta date importante pe care le-ar fi putut afla doar printr-un chestionar sau sondaj. Spre exemplu un brand poate pune ca și condiție de participare la tombola online să răspunzi la întrebarea: “Care este produsul tău favorit din cadrul companiei noastre?”. Pentru faptul că această întrebare îți este adresată și este un pas obligatoriu pentru a intra în tombolă, vei răspunde la ea, astfel firma poate concluziona ce merge bine, și ce nu merge bine în cadrul ei.

Tombolele ne fac să vorbim mai mult despre brand

După ce un brand a creat o comunitate loială, activă și care simte că poate avea încredere în compania respectivă, noi vom dori automat în mod automat să povestim despre companie și altor persoane, acest tip de marketing (word of mouth) generează o încredere majoră în brand, dar totodată și trafic, eu îți spun ție despre concurs, tu îi spui prietenului tău și tot așa.

Tombola online la cazinouri

Precum orice alt tip de brand-uri, cazinourile nu sunt excluse din a face tombole pentru consumatorii acestora, aceste tombole sunt o sursă bună de câștig pentru clienții cazinourilor, fie că este vorba de câștigarea unor rotiri gratuite sau câștiguri sub formă financiară. Tombolele online ajută cazinourile să genereze mai mult trafic și totodată un sentiment de încredere mai dezvoltat, așa cum am precizat și mai sus.

Un foarte bun exemplu de tombola online la casino a fost tombola de Crăciun organizată de Betano. În ce a consta aceasta? Ei bine la fiecare 200 de lei jucați primeai un tichet, iar cu acestea puteai primi, printr-o alegere aleatorie, diverse premii, precum: vouchere eMAG (între 500 și 2500 de lei), rotiri gratuite la sloturile preferate, și marele premiu, o vacanță de două persoane în valoare de 20.000 RON, pe care îi puteai folosi în orice țară din Europa.

Această tombolă a prins foarte bine la public, fapt ce a generat un trafic mult mai mare pe site-ul celor de le Betano, o mulțime de noi utilizatori, și să nu uităm de fericiții câștigători ai voucherelor și vacanței.

O altfel de tombolă a fost organizată și de către Netbet, aceasta a venit sub forma unui calendar (advent calendar), acest lucru semnificând faptul că în fiecare zi puteai agita un glob de zăpadă și să vezi dacă ai reușit să câștigi vreun premiu.

La această tombola online puteai câștiga o grămadă de premii, precum: bani reali cash, rotiri gratuite la sloturile preferate, bonusuri, dar și premii fizice (telefoane, camere foto etc.)

Concluzii – Tombola online

Concluzionând acest articol trebuie să rămânem în minte cu faptul că tombolele online, dar și cele offline sunt o foarte bună sursă de generare a traficului pentru brand-uri, o unealtă perfectă pentru a ridica nivelul de încredere ai consumatorilor, dar și o modalitate prin care se pot schimba vieți. Tombolele au fost create pentru că acestea merită și pentru că firmele doresc ca noi să fim fericiți cu serviciile acestora, am observat prin numeroase studii faptul că costul unei tombole este mai mic decât profitul pe care îl obține brand-ul în materie de trafic, engagement, încredere și noi utilizatori.

Pentru a fi sigur că vei începe cu un bonus stabil, fără să te bazezi pe noroc, ți-am pregătit o ofertă specială pe care o poți accesa mai jos.

logo maxbet casino online

Maxbet

100 RON Gratis Fără Depunere

Alte Articole

casino online forum

SuperCazino Forum – Noul Forum de Casino Online

Noi lansăm o nouă platformă de casino online forum prin care ne dorim să adunăm toți jucătorii, fie ei avansați sau începători, de jocuri de noroc într-un singur loc, unde vor avea posibilitatea de a discuta despre orice subiect din domeniul jocurilor de noroc. Casino Online Forum – Dorința la Apartenență Din anii 80’ și […]

Citeste mai mult
Istoria jocurilor de noroc

Istoria jocurilor de noroc

Primele jocuri de noroc Bazându-ne pe dovezile oamenilor de știință, putem afirma că primele dovezi concrete care atestă începutul jocurilor de noroc au fost găsite în Mesopotamia, în jurul anului 3000 î. e. n. Astfel, istoria jocurilor de noroc începe cu descoperirea zarului, despre care se crede că a fost folosit pentru pariuri și pentru […]

Citeste mai mult
idei filme cu viruși și epidemii

6 filme despre epidemii de vizionat în această perioadă

Imaginaţia scenariştilor de la Hollywood nu cunoaşte limite, iar cea mai bună dovadă în acest sens este tot ceea ce trăim acum, odată cu pandemia cu COVID-19. Pasionaţii de cinematografie s-au grăbit să asocieze acest nou virus cu unele filme despre epidemii, producţii hollywoodiene din trecut. Adevărul este că atmosfera şi unele aspecte se aseamănă […]

Citeste mai mult

Fii la curent cu cele mai noi oferte la casino

Abonează-te la newsletter și asigură-te că nu pierzi nicio ofertă exclusivă