Tombolele sunt cea mai ușoară modalitate de a câștiga premii fără să îți bați prea tare capul. Concursurile de tip tombolă online au fost create pentru a maximiza vizibilitatea unui brand în rândul consumatorilor, tu te alegi cu o grămadă de premii, ei se aleg cu mai mult trafic.
Înregistrează-te și participă la tombola cu premii! Te așteaptă bani cash & vouchere bingo!
În primul rând trebuie să înțelegem faptul că tombolele sunt, în sinea lor, jocuri de noroc la bază. Tombola online este acel joc de noroc prin care ți se atribuie câștiguri materiale, de cele mai multe ori sub formă de bani, dar nu numai (servicii, oferte, reduceri etc.), iar câștigătorii trebuie să fie obligatoriu ales aleatoriu, fără să parcurgă anumite probe.
Poți participa la tombole online la:
Tombolele ce presupun o taxă de participare înainte de a avea efectiv o șansă de câștig sunt probabil cele mai cunoscute, dar nu neapărat cele mai apreciate de către consumatori. Un exemplu bun de tombolă ce presupune taxă de participare sunt concursurile organizate de firmele producătoare de chips-uri care atașează pe punga produsului un cod pe care îl pot introduce pe site-ul companiei, astfel intră în concurs.
Astfel putem identifica faptul că și aceste tombole cu taxă de participare pot fi moderate în diverse moduri. Unele companii aleg ca această taxă de participare să fie sub forma achiziționării produsului dorit de aceasta (vezi exemplul de mai sus). Alte firme pot decide să perceapă o taxă fixă (spre exemplu plătești 10 RON și ai șansa de a câștiga o vacanță în Maldives)
Un exemplu concret îl constă campania condusă de Coca Cola, Coke Scan. În ce a presupus campania? Ei bine pe etichetelor produselor Coca Cola au fost inserate coduri pe care le puteai scana printr-o aplicație dedicată, în urma scanării primeai un playlist/o melodie dar și șansa de a câștiga diverse premii (radiouri, mini-frigidere, croaziere). Iată cum, în acest exemplu, taxa de participare este achiziționarea unei sticle de Coca Cola.
Acest tip de tombole este probabil preferatul tuturor consumatorilor. Aceste tombole se desfășoară aproape în mod exclusiv în mediul online, fie prin rețelele de socializare (FaceBook, Twitter, Instagram), fie prin site-urile efective ale companiilor.
Spre exemplu, o companie producătoare de pantofi sport poate crea o tombola online pe FaceBook prin care să ofere utilizatorilor 5 perechi gratuite prin tragere la sorți. De regulă, aceste concursuri create pe rețelele de socializare vor avea câteva cerințe de bază pentru a putea intra în cursa pentru premii (like la pagina X, dă tag unui prieten, dă share pozei etc.), astfel pot crea un nivel ridicat de engagement în rândul clienților care urmăresc pagina pe FaceBook
Revendică noile Promoții Mr Bit cu depunere sau Promoții Betano cu depunere!
În genere, un brand se folosește de tombole pentru a genera mai multe like-uri paginii, ei se aleg cu mai mult trafic pe pagina lor, tu te alegi cu un premiu atrăgător. Cu un simplu concurs pe Facebook care poate avea ca și cerințe să dai like paginii, să dai tag unui prieten în comentarii și să dai share postării, poți crește vizibilitatea unei pagini destul de rapid.
Noi am observat pagini cu 50 de like-uri să ajungă pâna la 1000 după un concurs de genul. Totodată trebuie precizat faptul că un astfel de concurs, cu premii reale și șanse aleatorice de câștig, dezvoltă în fanii paginii respective un sentiment de încredere, vor să audă mai multe despre ce are firma de spus, vor să fie cât mai activi pe pagina etc.
Pe lângă faptul că acest tip de concursuri pot ridica numărul fizic de pesoane care interacționează cu brand-ul pe care îl urmărești, o tombolă online poate garanta o conexiune mai puternică între brand și audiență. O promoție de tipul UGC (user-generated content), precum un concurs de fotografiere sau video este doar un exemplu ce poate ridica interacțiunea cu audiența. Acest tip de concursuri accesează instinctul omului de a concura, de a dori să câștige. Oricine dintre noi care a participat la o astfel de tombolă, cunoaște cât de bine se simte să te afli într-o competiție.
Am vorbit despre cum tombolele sunt o unealtă bună pentru a crește interacțiunea cu audiența unui brand și cum poate genera mai mult trafic pe pagină. Acum ne putem lega și de faptul că, prin aceste tombole, firmele pot colecta date importante pe care le-ar fi putut afla doar printr-un chestionar sau sondaj. Spre exemplu un brand poate pune ca și condiție de participare la tombola online să răspunzi la întrebarea: “Care este produsul tău favorit din cadrul companiei noastre?”. Pentru faptul că această întrebare îți este adresată și este un pas obligatoriu pentru a intra în tombolă, vei răspunde la ea, astfel firma poate concluziona ce merge bine, și ce nu merge bine în cadrul ei.
După ce un brand a creat o comunitate loială, activă și care simte că poate avea încredere în compania respectivă, noi vom dori automat în mod automat să povestim despre companie și altor persoane, acest tip de marketing (word of mouth) generează o încredere majoră în brand, dar totodată și trafic, eu îți spun ție despre concurs, tu îi spui prietenului tău și tot așa.
Află mai multe despre turneu sloturi Vlad Cazino!
Precum orice alt tip de brand-uri, cazinourile online nu sunt excluse din a face tombole pentru consumatorii acestora, aceste tombole sunt o sursă bună de câștig pentru clienții cazinourilor, fie că este vorba de câștigarea unor rotiri gratuite sau câștiguri sub formă financiară. Tombolele online ajută cazinourile să genereze mai mult trafic și totodată un sentiment de încredere mai dezvoltat, așa cum am precizat și mai sus.
La aceaste tombole online puteai câștiga o grămadă de premii, precum: bani reali cash, rotiri gratuite la sloturile preferate, bonusuri, dar și premii fizice (telefoane, camere foto etc.)
Tombolă online
Participă la promoția MaxElectric și revendică o mașină Tesla!
Concluzionând acest articol trebuie să rămânem în minte cu faptul că tombolele online, dar și cele offline sunt o foarte bună sursă de generare a traficului pentru brand-uri, o unealtă perfectă pentru a ridica nivelul de încredere ai consumatorilor, dar și o modalitate prin care se pot schimba vieți. Tombolele au fost create pentru că acestea merită și pentru că firmele doresc ca noi să fim fericiți cu serviciile acestora, am observat prin numeroase studii faptul că costul unei tombole este mai mic decât profitul pe care îl obține brand-ul în materie de trafic, engagement, încredere și noi utilizatori.
Pentru a fi sigur că vei începe cu un bonus stabil, fără să te bazezi pe noroc, ți-am pregătit o ofertă specială pe care o poți accesa mai jos.
Revendică și:
Emisiunea Antena 1 America Express oferă telespectatorilor posibilitatea să vadă țări exotice. În ediția America Express 2023, vom putea vedea trei țări: Columbia, Ecuador și Argentina. În acest articol, vei afla tot ce trebuie să știi despre modul de desfășurare la America Express emisiune, precum când începe America Express, concurenți America Express și cine va […]
Citeste mai multÎn acest articol, îți vom prezenta un proces prea puțin discutat la cazinouri online, dar foarte important: validare cont Excelbet. Îți vom arăta pașii pentru validarea contului, de ce este necesar și alte detalii despre Excelbet verificare. Validare cont Excelbet: ce presupune? Procesul de verificare cont Excelbet presupune trimiterea unei copii după actul de identitate. […]
Citeste mai multJohnny Chan este o legendă a pokerului datorită succesului și stilului său agresiv de joc. De-a lungul carierei, a câștigat milioane de dolari și chiar a scris o carte pe care niciun jucător de poker începător nu trebuie să o rateze. Află despre legenda pokerului din articolul nostru! Biografie Johnny Chan – Date Personale Johnny […]
Citeste mai multUn pas esențial pentru orice jucător este procesul de verificare cont PublicWin. Acest lucru se face extrem de simplu, după cum poți vedea și tu în ghidul nostru. Citește-l pentru a afla totul despre validare cont PublicWin Casino! Validare cont PublicWin: ce presupune? După ce ai încheiat pașii din ghid înregistrare PublicWin, urmează etapa verificării. […]
Citeste mai mult