trucuri carti
ALTE ARTICOLE  /   Blog  /   noiembrie 13, 2019   /   Cristian

Trucuri magice cu cărți de joc

Poate că totdeauna ți-ai dorit să faci o demonstraţie de magie cu cărţile de joc, să foloseşti trucuri magice, dar nu ai ştiut de unde să începi. Acum este momentul să înveți trucuri magice cu cărţile de joc și să afli cum se petrec lucrurile în realitate.

Să începem cu originea acestor trucuri magice cu cărți de joc. Cărțile de joc au o istorie îndelungată, care datează de mai multe secole. Inițial, acestea erau folosite doar de aristocrați, dar producția de masă a ajutat ca ele să ajungă şi în mâinile publicului larg. Prima utilizare pentru cărți a fost aceea de a juca diferite jocuri. Pe măsură ce jocurile au devenit tot mai populare, au apărut și tehnici de trișare. Aceste tehnici de trişare au început să fie folosite şi pentru un scop diferit, și anume acela de a crea iluzii realizate doar pentru amuzament și distracţie. Devenind atât de familiare pentru orice persoană, cărţile de joc au devenit instrumentul ideal pentru spectacole de stradă.

Magia a apărut cu mult timp înainte de cărţile de joc și cuprinde mult mai multe domenii decât trucuri magice cu cărțile de joc. Cu toate acestea, în zilele noastre pachetul de cărți a devenit un instrument de bază pentru magicieni și este, fără îndoială, unul dintre cele mai accesibile mijloace pentru începători. Cei mai mulți magicieni se inițiază în domeniu cu trucuri magice cărți.

Beneficii extinse ale acestor trucuri magice cu cărţile de joc

trucuri cărți de joc

În primul rând, este vorba despre implicarea socială și despre conexiunea interpersonală. În epoca noastră guvernată de tehnologie, o astfel de interacțiune sănătoasă cu semenii noştri este extrem de necesară.

În al doilea rând, este o activitate pozitivă care necesită învățare, gândire și practică. Orice lucru care te ţine ocupat în acest fel are avantajul binevenit de a te indeparta de activități pasive cum sunt vizionarea TV sau navigarea pe YouTube.

În al treilea rând, trucurile cu cărţile de joc te obligă să ieși din zona de confort, și reprezintă un mod minunat de a construi încrederea în sine.

În al patrulea rând, magia poate fi deschizătoare de drumuri și iti oferă aptitudinea de a face conexiuni cu oamenii. Vei deveni celebru și respectat în familie şi societate.

În al cincilea rând, este incredibil de satisfăcător să-ţi dai seama cum funcţionează o iluzie, înțelegând principiile a ceea ce pare a fi o imposibilitate logică, și apoi să reproduci această experiență pentru alții.

Nu în ultimul rând, folosind trucuri cu cărţi poți aduce multă bucurie celor din jurul tău, oferindu-le un divertisment plăcut. Poți folosi de multe ori magia pentru a face pe cineva să zâmbească!

Pachetul de cărţi de joc şi simetria imaginii cărţilor

trucuri magice cărți joc

În cele ce urmează îți vom arăta unul dintre elementele care stă la baza iluziilor și trucurilor. Toată lumea ştie că un pachet obişnuit de cărţi de joc conţine 52 de cărţi. La prima vedere, toate imaginile care apar pe aceste cărţi de joc sunt simetrice faţă de axa orizontală (axa mediană orizontală), care împarte cartea în două jumătăţi egale (sus-jos) dacă privim cartea în poziţie verticală. Dacă cineva ţine în mână o carte de joc în modul obişnuit (pe verticală) şi apoi o întoarce cu susul în jos, nu va remarca nicio diferenţă la prima vedere. Cartea arată la fel. Acest lucru este valabil în cazul majorităţii cărţilor.

Totuşi, această simetrie nu este valabilă decât pentru 30 dintre cele 52 de cărţi ale pachetului. 22 dintre cărţi nu sunt perfect simetrice faţă de axa mediană orizontală. Trei dintre cele patru simboluri pentru culorile cărţilor sunt asimetrice faţă de propria lor axă mediană orizontală: trefla, pica (inima neagră), cupă (inima roşie).

Spre exemplu, imaginea inimii este asimetrică faţă de axa sa mediană orizontală, vârful inimii fiind orientat într-un anumit sens: în sus sau în jos. Simbolul caro (romb) este perfect simetric şi, prin urmare, nu se încadrează în cerinţe din perspectiva acestei abordări a trucurilor magice cu cărţi de joc, cu excepţia „magicului” 7 de caro, singura carte de această culoare care se încadrează în cerinţe.

Aspectul prezentat mai sus nu este suficient pentru a determina asimetria faţă de axa mediană orizontală. Mai este necesar ca numărul de simboluri ale culorii de pe o carte (adică numărul de inimi, trefle etc.) să fie diferit în cele două jumătăţi ale cărţii, raportate la axa mediană orizontală, sau să existe un simbol central asimetric.

Exemple de asimetrii folosite la trucuri magice

secrete trucuri magice

Cartea 3 de cupă (inimă roşie) are trei inimi roşii mai mari dispuse central. Două dintre aceste inimi roşii au vârful orientat într-un anumit sens raportat la poziţia verticală a cărţii, în timp ce al treilea simbol are vârful orientat în sensul opus. Dacă întorci cartea cu susul în jos, vei remarca imediat asimetria cauzată de schimbarea orientării vârfului celor două grupe de simboluri de inimă roşie (un simbol dintr-o jumătate a cărţii, respectiv două simboluri din cealaltă jumătate).

Cartea 9 de pică (inimă neagră) este asimetrică în raport cu aceste criterii. Această carte are 8 inimi negre mai mari dispuse lateral, câte 4 pe fiecare latură, care sunt simetrice faţă de axa mediană orizontală a cărţii. Asimetria este cauzată de a noua inimă neagră, dispusă central. Într-o anumită poziţie verticală, inima neagră din centru are vârful orientat în jos. Dacă întoarcem cartea cu susul în jos, asimetria devine evidentă, inima neagră din centru va avea vârful orientat în sus.

Cartea „magică” 7 de caro are trei simboluri caro întregi într-o jumătate verticală şi două în cealaltă jumătate, fără a le socoti pe cele două aflate la mijloc, chiar pe axa mediană orizontală.

În cazul Aşilor de cupă, treflă, pică, asimetria este imediat remarcată dacă ești atent, datorită simbolului unic central de culoare de pe aceste cărţi.

Având în vedere cele spuse mai sus, ne putem da seama că următoarele cărţi din pachetul de cărţi de joc sunt asimetrice faţă de axa mediană orizontală:

  1. Cupă: 3; 5; 6; 7; 8; 9; As

  2. Pică: 3; 5; 6; 7; 8; 9; As

  3. Treflă: 3; 5; 6; 7; 8; 9; As

  4. Caro: 7

Concluzii

Asimetria faţă de axa mediană orizontală a anumitor cărţi din pachetul de cărţi de joc este remarcată de foarte puţini oameni. Te poți folosi de această asimetrie pentru a realiza foarte uşor multe trucuri magice, care vor aduce uimirea şi admiraţia celor din jurul tău.

Citește și articolele despre:

logo maxbet casino online

Maxbet

100 RON Fără Depunere la Maxbet Casino

Alte Articole

casino online forum

SuperCazino Forum – Noul Forum de Casino Online

Noi lansăm o nouă platformă de casino online forum prin care ne dorim să adunăm toți jucătorii, fie ei avansați sau începători, de jocuri de noroc într-un singur loc, unde vor avea posibilitatea de a discuta despre orice subiect din domeniul jocurilor de noroc. Casino Online Forum – Dorința la Apartenență Din anii 80’ și […]

Citeste mai mult
Istoria jocurilor de noroc

Istoria jocurilor de noroc

Primele jocuri de noroc Bazându-ne pe dovezile oamenilor de știință, putem afirma că primele dovezi concrete care atestă începutul jocurilor de noroc au fost găsite în Mesopotamia, în jurul anului 3000 î. e. n. Astfel, istoria jocurilor de noroc începe cu descoperirea zarului, despre care se crede că a fost folosit pentru pariuri și pentru […]

Citeste mai mult
idei filme cu viruși și epidemii

6 filme despre epidemii de vizionat în această perioadă

Imaginaţia scenariştilor de la Hollywood nu cunoaşte limite, iar cea mai bună dovadă în acest sens este tot ceea ce trăim acum, odată cu pandemia cu COVID-19. Pasionaţii de cinematografie s-au grăbit să asocieze acest nou virus cu unele filme despre epidemii, producţii hollywoodiene din trecut. Adevărul este că atmosfera şi unele aspecte se aseamănă […]

Citeste mai mult

Fii la curent cu cele mai noi oferte la casino

Abonează-te la newsletter și asigură-te că nu pierzi nicio ofertă exclusivă